We zitten er warmpjes bij - Reisverslag uit , van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu We zitten er warmpjes bij - Reisverslag uit , van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu

We zitten er warmpjes bij

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

30 November 2010 | ,

Hallo hallo!

Op de 5e verdieping van de Haagse bieb kan ik het niet laten om alvast kort aan te kondigen dat over een dikke week mijn tripje naar Istanbul begint (dat krijg je als je al 4 uur naar steeds dezelfde interview vragen zit te kijken). Het is natuurlijk peanuts, een weekje naar Turkije, maar toch. Het voelt als iets heel spannends en uitdagends omdat ik alleen ga en een belangrijk doel achterna streef. Met uitzicht op de dwarrelende sneeuwvlokjes bedenk ik me dat er nog van alles te gebeuren staat voordat het zover is.. Di papa van de week nog jarig (ik ben klaar voor snert!) en natuurlijk doet de goed heiligman ons landje aan. Genoeg dus nog te doen voor het inpakken kan beginnen... Ik heb er gewoon zin in! Dus daarom alvast een kort berichtje! Natuurlijk komt er rond aankomst nog wel een berichtje over alle leuke belevenissen!

Toedeloe! Tot volgende week!

  • 30 November 2010 - 18:09

    Willem:

    oké nadine,kan haast niet wachten op jouw verslagen .

    maar eerst nog eff m,n schoen zetten en inderdaad vrijdag de snert opwarmen !!

    see you

  • 30 November 2010 - 21:29

    Huibert:

    Hoi Nadine,
    Wat goed, weer op reis en nu vooral ook voor je studieonderzoek! En ik zie nu al uit naar je reisverhalen, geniet ik van! Ben heel benieuwd wat je van Istanbul vindt, bij mij staat de stad hoog op mijn lijstje van mooiste steden. Heel fijne reis gewenst en ik hoop tot gauw!
    Hartelijke groeten, Huibert

    PS. In Istanbul kan het ook enorm sneeuwen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Kort weg of lang, ik hou er toch wel van!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 37500

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Gorgious Ghana

13 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

Visiting Canadian Family

13 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Exploring eastern Europe!

08 December 2010 - 15 December 2010

Interviewen in Istanbul

02 Januari 2010 - 09 Januari 2010

ontmoeting met de sneeuw

05 Juli 2009 - 05 Augustus 2009

Ontmoeting met Azië

04 November 2008 - 08 November 2008

Met Pim naar Barcelona

28 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Een nieuwe trip naar Namibië en Zuid-Afrika

12 Juli 2006 - 25 Augustus 2006

Ontmoeting met Zuid-Afrika

Landen bezocht: