Eindstreep - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu Eindstreep - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu

Eindstreep

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

14 December 2010 | Turkije, Istanbul

Hallo!!

TEGEK!!! Alle interviews zijn achter de rug, drie vandaag dus zit met vermoeide rode konen achter de laptop maar wat was het tegek vandaag! Wat een bijzondere verhalen, interessante inzichten en ontzettend leuke gesprekken! Echt super leuk! Ik ben zelfs met een van de respondenten een hapje gaan eten en die was zo lekker uitgelaten over corresponderen vanuit Turkije dat ik echt helemaal in de wolken ben van het gesprek. Echt super gaaf!! Ruim twee en half uur gekletst over nieuws, bronnen, journalistiek, de toekomst en noem maar op! Ik liep met een smile van oor tot oor door Sultanahmet... Ik kreeg zelfs te horen van voorbijgangers dat ik zo vrolijk keek en waar dat dan door kwam... Omdat ik alleen door de straten van Sultanahmet loop en me stiekem best een beetje trots voel over dat ik hier ben geweest, dat het naar mijn gevoel goed is gegaan.. genoten heb, mooie verhalen heb gehoord, fijne mensen heb ontmoet en een prachtige stad heb ontdekt!

Bedankt voor alle reacties, tot gauw maar weer want nog een nachtje uitkijken op deze prachtige stad met haar bijzondere lichtjes en mooie minaretten en dan is het alweer over met de pret..

Tot gauw!

• 14 December 2010 - 21:55

Willem:

vlotte vlucht terug Nadine !

see you

• 14 December 2010 - 22:25

Huibert:

Hoi Nadine,
    Echt grote KLASSE zoals je alles deze week hebt georganiseerd en uitgevoerd. Petje af, alles is hartstikke goed gelopen en je hebt uitstekende resultaten geboekt. En dan ook nog die prachtige stad... :D !

Morgen een goede reis terug naar huis, succes met het uitwerken van alle interviews en geniet van de komende kerstdagen! Kaartje volgt.
    Hartelijke groeten, Huibert

• 14 December 2010 - 22:29

Huibert:

PS. Van M nog steeds niets gehoord, baal ik best een beetje van. Nou ja, ik weet de reden niet...