Laatste loodjes! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu Laatste loodjes! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

04 Juli 2009 | Nederland, Bodegraven

Het is bijna zover, met een fris ontbijtje en een strakblauwe lucht buiten is het straks toch echt de hoogste tijd om de backpack in te pakken. Het heeft nogal wat voeten in aarde, de laatste loodjes voor we vertrekken. Samen met Kirsten, Lourens en Pim (van Zuid-Afrika) gaan we een reis ondernemen naar Singapore, Maleisië en Brunei.

Een eerste ontmoeting met Azië heeft blijkbaar (als we de LP mogen geloven)de nodige voorbereiding nodig. Zoals altijd prikken en paspoorten, maar deze keer ook pillen en klamboe's, petten en noem het maar op. Het blijkt er nogal benauwd warm te zijn, dus we hebben afgelopen dagen alvast kunnen uitproberen wat er mee moet ;). Ook een bezoekje aan de kapper, nog even een rugzak kopen en smeersels voor aldaar. We zijn er lekker mee in de weer.

En (het wordt bijna een ritueel) de waarbenjij.nu krijgt een regelmatige up-date als ik Pim mag geloven. We krijgen er spontaan flash-backs van naar heerlijk zweterige internet-cafetjes in Obs.

Als je t leuk vindt... hier kun je onze moves volgen!

Dikke tjuss! Nadine

• 05 Juli 2009 - 15:40

Ellen:

je bent nog onderweg, maar straks zit je in t vliegtuig naar die bijzondere plekken. super gaaf. groetjes!!!

ps. heb ome jan net gezien, super leuk zeg...

doei dientje groetjes aan je reisgenootjes!

• 06 Juli 2009 - 15:37

Huibert:

Hoio Nadine,
    Wat hartstikke leuk, ik ga graag opnieuw je reisverslagen volgen!
    Hartelijke groeten, Huibert