airport Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu airport Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu

airport Singapore

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

04 Augustus 2009 | Singapore, Singapore

Hey! nog even een hele korte (heb maar 15 minuten de tijd) maar we zijn na wederom een prachtige vlucht (en heel wat shopuren op onze laatste dag Borneo) bepakt en beladen met eindeloos veel prularia voor de achterban op weg naar Dubai. Want jaja, de aanhouder wint.. de tussentijd tussen de vlucht van kota kinabalu en via singapore naar dubai duurde 12 uur, die hebben we dus wat uurtjes weten op te schuiven, dankzij pim, zodat we straks (HOPELIJK!!) de gelegenheid hebben o, Dubai even in te sneaken... zijn we daar ook een dag geweest! Is dat niet geweldig!

We shoppen onze laatste centen erdoorheen gejast en verslinden onze laatse minuten in de duty free van singapore, waar naast onzettend veel koopjes ook free massage, free internet, free Xbox en free movies worden aangeboden. Dikke pret dus!

Tot morgen! tjuss

• 04 Augustus 2009 - 17:40

Willem%marianne:

doe ze de groeten In Dubai en kijk uit dat ze you niet willen houden.

tot snel en een goede vlucht

xx

• 04 Augustus 2009 - 18:47

Huibert:

Hey Nadine,

Wat leuk, opeens weer twee berichten vlak na elkaar :D ! Singapore klinkt weer geweldig, maar Dubai zul je ook heel bijzonder (en heet) vinden. Ik durf 't bijna niet te zeggen... Ik ben er sinds 1991 niet meer geweest. En toen vond ik Dubai al de mooiste stad van de hele Arabische Golf! Het mooiste vond ik het gebied langs de Creek, met de veerbootjes oversteken naar de zuidzijde en dan slenteren door de soukhs. Vooral de goudsoukh was fantastisch, hoop dat dat nog steeds zo is! Ik zie jou wel met drie kleuren goud terugkeren naar Holland :) !

Hartelijke groeten en tot gauw in Holland, Huibert

• 04 Augustus 2009 - 21:08

Jp:

Morgen weer thuis! DAT IS GEK ;)

• 05 Augustus 2009 - 06:10

Ellen:

heey nog even voor mn werk.

lekker dat jullie nog even in dubai konden zijn, ik bel je vanavond wel ff.

goede reis!

x

• 05 Augustus 2009 - 07:29

Herma:

He nadien, goede vlucht!! Ben zoo benieuwd om al je verhalen in het echt te horen!! Veel plezier in Dubai...lijkt me fantastisch, veel foto's maken he! Tot snel, de rose staat al koud! Dikke kus, Herma.

• 05 Augustus 2009 - 08:41

Michael:

Mooi dat je weer terug komt! gedurende je verslagen dacht ik dat je er misschien wel zou blijven. Heb erg genoten van je fantastisch enthousiaste verhalen, erg leuk Nad! Blij je straks weer te zien Dikke Xmij