Arrivals @ The Mitra - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu Arrivals @ The Mitra - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu

Arrivals @ The Mitra

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

06 Juli 2009 | Singapore, Singapore

Hallo dan!

Hier maar meteen een berichtje vanuit een vochtig Singapore met de eerste avonturen die al direct op Dusseldorf begonnen!

Na een cappu in Leiden heeft Pim z'n pa ons naar Dusseldorf gebracht met zijn vriendin. We gingen lekker op tijd weg en dus ook lekker op tijd daar. In het ticket van Kirsten was al bij de boeking een fout gemaakt die we graag nog recht wilde zetten, dus meteen opzoek naar de bali van Emirates en aldaar werd ons verteld dat de vlucht overboekt was van dusseldorf naar Dubai maar dat we wel (omdat we zo vroeg waren) meteen naar Munchen konden vliegen en vanaf daar naar Dubai in Business class (met dezelfde aansluiting nar Singapore). Nogal een 'vliegende' start dus. Heel relax!

We werden bij wijze van welkom geheten met (zogenoemde) 'poepel' (volgens de leidenaren) en de beentjes omhoog, lekkere filmpjes, heerlijk hapjes en drankjes, heel decadent diner, noem dus maar op. Het werd geweldig geregeld!

Het aparte is dat we vooruit reizen dus in de afgelopen 16 uur er meer dan 24 uur op hebben zitten (ik weet niet zo goed of dit nu wel heel erg waar is) maar we zitten alle vier giga brak hier een beetje te chillen.

Iedereen is zo vriendelijk en aardig en alles loopt door elkaar, en in Dubai moesten we nog een boarding pas en er waren zo 4 mensen aan het werk aan 10 counters ofzo en de man die ons hielp, hielp ondertussen ook nog minstens 5 andere mensen. Gewoon een heel grappige mentaliteit!

Net (zo'n uurtje geleden) aangekomen op Singapore. Waar we meteen werden gescant op lichaamswarmte of we toevallig geen griepje onder de leden hebben... Groot gelijk! Dikke stempels in het paspoort en vervolgens richting de baggage die al op ons lag te wachten. Op naar de taxi om dus richting de Mitra te gaan, ons eerste hostel. Dat met die taxi's werd helemaal gecoordineerd door een taxi-coordinator en er stond al helemaal aangegeven wat het ongeveer gaat kosten enzo. Zo netjes allemaal! En buiten is het dus broeierig (?) warm, maar OVERAL is airco... Dus we moeten een beetje googelen met kleren. Hihi.. Komende dagen blijven we in Singapore, en daarna richting Maleisie.
Maargoed, het komt er dus eigenlijk op neer dat we veilig zijn aangekomen. En niet in zee zijn gestort ondanks best spannende turbulentie..
Nou, dikke doei vanaf hier!! xxx Nadine

ps.. owja.. het is hier nu dus zo bijna elf uur, en hoogste bedtijd! Dat gaat wel goedkomen aan de hoofden te zien! xxx

• 06 Juli 2009 - 14:55

Niels :

Hey Nadine vond jou altijd al zo een snob voor de business class lol ;) Wel lekker hoor!!! Have fun ga genieten :)

• 06 Juli 2009 - 21:01

Janneke:

Luxe trip dus.Dat begint goed. Leuk om zo op de hoogte te blijven!
    Doei

• 07 Juli 2009 - 01:40

Pim:

Lijkt me geen bal aan daar :)

• 07 Juli 2009 - 04:48

Huibert:

Hoi Nadine,
    Hartstikke leuk van je te horen! Geweldige start van jullie vakantie joh, met zo'n luxe flight :D ! Ik zie het helemaal voor me, hoe jullie in Dubai op het vliegveld zijn geholpen. De mensen zijn idd enorm behulpzaam, kunnen we in Europa nog wat van leren. En het woord 'taxi' is in Amsterdam bijna taboe...
    Geniet van je vakantie in Singapore en Maleisië, ik zie uit naar je volgende bericht!
    Hartelijke groeten, Huibert

• 07 Juli 2009 - 08:43

Jp En El:

sounds good! super chique! veel plezier!

en leuk verhaaltje!!

kuss

• 07 Juli 2009 - 09:00

Linda:

jalalalala, dat begint weer lekker...
    ik krijg reiskriebels!!!!
    xx

• 07 Juli 2009 - 09:10

Sien:

lekker vochtig warm daar he, net of je in een doucheruimte stapt waar al een uurtje de hete douche aan staat...heel veel plezier, maak veel foto's!

• 07 Juli 2009 - 09:37

Caar:

Haha, lache joh, business class; toe maar! Goed dat jullie veilig zijn aangekomen! Nou, even uitrusten en lekker genieten!!!
    xxx

• 07 Juli 2009 - 10:45

Sander:

Mitra? Daar zullen ze wel genoeg alcoholische versnaperingen hebben :)

Je gaat precies op tijd weg, want hier is het de hele week pokkeweer! Veel plezier!