foto\'s - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu foto\'s - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu

foto\'s

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

13 Augustus 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

Sinds Remko weg is, heb ik mijn prive fotograaf, deze fotograaf heeeft zijn eigen website, dus naast die van mij kun je ook op die van pim kijken.

www.pimpompe.nl

groetjes!

• 14 Augustus 2006 - 08:33

Herma:

He nadine, wat maak je onwijs gave dingen mee joh!! Vind t echt leuk om je zo te volgen en je foto's te zien. Nog veel succes de laatste twee weekjes en geniet ervan. Dikke kus, Herma en JP

• 13 Augustus 2006 - 18:16

Anke Plomp:

Ha die Nadine,

Wat een prachtige trip was dat en wat kan die Pim een mooie foto's maken.

Wij zijn een weekje op vakantie in Duitsland geweest, bij de boer. Kim en Max vinden dat helemaal het einde. Lekker teuten met de konijnen en de cavia's en het hangbuikzwijn verwennen met de appelschilletjes. Ook nog een dagje naar Hamburg geweest, waar we een super grote kermis hebben bezocht. Je kent het wel: spookhuis, reuzerad en met z'n allen in de botsautootjes. Een suikerspin, de grijparmen een wildwaterbaan en nog veel meer. Erg leuk allemaal.
    Maar nu weer erg wennen aan het leven van alledag. Bergen was en strijk en morgen de voorraden weer aanvullen.
    Nog een week voordat de kinderen weer naar school gaan. Ze gaan deze week 3 dagen met Opa en Oma en neefje Alex op vakantie.

Wanneer kom je weer deze kant op? Of blijf je daar hangen? Neem je een cebathical? Ik zou het me zo maar voor kunnen stellen. Aan de andere kant: je zal je vrienden en familie wel missen zo onderhand.

Groetjes, Anke, Ron & Kids

• 14 Augustus 2006 - 16:20

Willem & Marianne:

Hee Lief !!! Nu hebben wij het over foto's kijken
    geweldig !!! zal eff kijken of ik dat progje te pakken kan krijgen.
    xxx

• 16 Augustus 2006 - 14:36

Belinda:

Hoi Nadine,
    Erg leuk allemaal. Ik vertrek a.s. vrijdag weer naar nederland. Zie je dan succes.
    Liefs Belinda