small sharktale - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu small sharktale - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu

small sharktale

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

17 Juli 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi!

Ja sorry, gister met de achterban toch nog een paar dingetjes die ik vergeten was te vermelden (maar die wel het vermelden waard zijn ;))

We hebben babyhaaien gezien, Kir als eerste die ik ineens het strand op zag rennen in plaats van rustig dobberend opzee, later toen we nog eens samen op zoek gingen naar de haai hoorde ik ineens ' shark bubblebubble shark!!' En ja hoor... ik mocht ook getuigen zijn. De jongens wel 4x maar we hebben ze allemaal gezien. En octupussen.

En ik wou nog vertellen dat de mensen hier zo hard werken! Als we opstaan zijn ze al bezig met ons ontbijtje en ook aan het einde van de dag staan ze nog te zwoegen voor ons diner. Best wel erg, aangezien wij alleen maar op onze luie kontjes in de zee zitten...
De taxi chauf zei ook al dat hij van 6 tot 6 werkte, ongelooflijk toch?

Nog even over Borneo (huibert), Het indonesische deel heet Kalimantan, het bovenste gedeelte is van Maleisie en heet maleisisch Borneo. Er zijn twee provincies en ook een klein land, brunei.

We gaan het beleven. Nu roeftem naar de boot die ons terug gaat brengen naar Kuala Besut!

Echt onwijs leuk om van iedereen zn berichtjes te lezen. Wordt ik (maar ook de achterban natuurlijk) helemaal blij van!

xxx Nadine

• 18 Juli 2009 - 08:04

Huibert:

Hoi Nadine!

Wat leuk je aanvullingen te lezen! Inderdaad bijna pijnlijk zo hard en lang als de mensen daar werken. Ook mijn ervaring, zes werkdagen per week van ieder 12 uur zijn eerder regel dan uizondering in het Verre Oosten.
    En ik leer er steeds weer bij joh, ik wist niet dat de naam Borneo in het Maleisische deel gebruikt wordt. Nooit te oud... Je weet wel :D !
    Babysharks klinkt nog wel vriendelijk, maar bij octopussen krijg ik altijd van die Jules Verne visioenen, brrr...

Hé, het kan even duren voor je andere reacties krijgt, want ik ontving deze keer geen bericht dat je een verhaal op je website had geplaatst... Puur toeval dat ik even keek of je weer had geschreven.

Heel veel plezier op Kuala Besut!
    Hartelijke groeten, Huibert