Zeekoevlei - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu Zeekoevlei - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu

Zeekoevlei

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

13 Juni 2006 | Nederland, Bodegraven

Het is bijna zo ver. Over een maand verblijf ik voor zes weken in het bijna zuidelijkste puntje van Afrika.

Inderdaad, ik ga naar Kaapstad. Een wereldstad in de zomer (die in NL zo rond de kerst is)en een plaats voor ontspanning in de winter.

In Kaapstad ga ik een project doen met kinderen en natuur.

Vul je emailadres in rechts op deze pagina en ontvang bericht als ik nieuws op mijn site heb gezet.

Tot horens!

Groetjes, Nadine

  • 22 Juni 2006 - 09:34

    JPjuh:

    Hey Schoonzus, want zo mag ik nu onderhand toch wel gaan noemen! :p Echt gaaf dat je dit gaat doen! Ik zag dat je al veel leuke reacties had gehad dus met je online dagboek komt het vast en zeker helemaal goed. Dien ik wil jou SUPER veel SUCCES wenzen! Maak er een leuke tijd van, doe veel ervaring op en GENIET ervan!

    GrX je zwager

    P.s. Een barbecue feestje????? :D

  • 22 Juni 2006 - 09:34

    JPjuh:

    Hey Schoonzus, want zo mag ik nu onderhand toch wel gaan noemen! :p Echt gaaf dat je dit gaat doen! Ik zag dat je al veel leuke reacties had gehad dus met je online dagboek komt het vast en zeker helemaal goed. Dien ik wil jou SUPER veel SUCCES wenzen! Maak er een leuke tijd van, doe veel ervaring op en GENIET ervan!

    GrX je zwager

    P.s. Een barbecue feestje????? :D

  • 22 Juni 2006 - 09:34

    JPjuh:

    Hey Schoonzus, want zo mag ik nu onderhand toch wel gaan noemen! :p Echt gaaf dat je dit gaat doen! Ik zag dat je al veel leuke reacties had gehad dus met je online dagboek komt het vast en zeker helemaal goed. Dien ik wil jou SUPER veel SUCCES wenzen! Maak er een leuke tijd van, doe veel ervaring op en GENIET ervan!

    GrX je zwager

    P.s. Een barbecue feestje????? :D

  • 13 Juni 2006 - 21:22

    Linda & Niels:

    Hoi Hoi!
    Spannend hoor! Bijna is het zover! Stoer dat je gaat en lekker in je eentje... laat Hans maar even zweten ;)
    Geef je nog een AFSCHEIDSFEEST?????? want daar houden wij van... van feestjes dan.. niet van afscheid!
    xx

  • 14 Juni 2006 - 08:32

    Florian:

    Hoi Nadine,

    Erg leuk zo'n project! Ik wens je veel plezier! Heb er zelf ook wel eens over gedacht om vrijwilligerswerk te gaan doen in het buitenland.

    Groetjes Florian

  • 14 Juni 2006 - 09:53

    Jan, Petra, Julia En Victor:

    Nadine lieve nicht, we vinden dit te gek voor je en zijn reuze benieuwd wat de berichten zijn uit Kaapstad.Succes! Veel liefs, Jan Petra Julia en Victor

  • 14 Juni 2006 - 11:39

    Juf Gijs:

    Hoi Nadine,
    Wat een geweldige uitdaging. Spannend en confronterend.
    Ga ervoor!

    Succes!
    Juf

  • 14 Juni 2006 - 12:02

    Karolien:

    Hey meid,

    lang niet gesproken!!Hoe is het met je??Echt super dat je naar Afrika --> Kaapstad <-- Gaat!!Echt een spannend/leuk mr ook aangrijpend en confronterend avontuur lijkt het mij..Ik heb m'n e-mail adres al rechts ingevuld want het lijkt me erg leuk je te volgen!

    Liefs Karolien

  • 14 Juni 2006 - 13:31

    Belinda:

    Succes Nadine... je gaat een mooie tijd tegemoet.
    Groetjes Belinda

  • 14 Juni 2006 - 13:31

    Lex & Trudy:

    Natuurlijk willen wij op de hoogte blijven van alle belevenissen van onze schoondochter

  • 14 Juni 2006 - 13:44

    Bas:

    Hey lieverd, ik ben nu al (weer) apetrots op je. Een geweldige uitdaging en enorm goed voor je ervaring, ontwikkeling èn CV.
    Ik ben het met Linda & Niels eens: een (afscheids)feestje is altijd welkom.
    Dikke kus en veel liefs.

  • 14 Juni 2006 - 19:46

    Anke En De Rest:

    Hallo Nadine,

    Leuk zo'n project. Het lijkt me een enorm avontuur. 6 weken is te overzien. We blijven natuurlijk graag op de hoogte, al was het alleen maar uit nieuwsgierigheid.:-) (een karaktereigenschap die bij de familie niet vreemd is, toch?!

    Meiske, goeie reis en veel plezier.

  • 14 Juni 2006 - 20:09

    Willem & Marian:

    lieve Nadine

    best eff wennen 6 weken so far away grinnk ,maar met zo'n site blijf jij toch dichtbij en wij op de hoogte van jouw belevenissen .
    een hele fijne tijd daar voor jou en laat ons weten waar en wanneer dat AFSCHEIDSFEEST is !!

    liefs Willem en Marian

    ps.laat ze daar wel weten dat er een Plompie is geweest

  • 15 Juni 2006 - 06:40

    Ellen:

    Nu wordt het spannend hè Dien, beetje spulletjes kopen, paar dingen apart leggen en dan ga je... Wordt vast harstikke tof!

    Leuk dat we ook zo nog n beetje kunnen contacten.

    Ik heb zin in een feestje!

    Veel plezier en succes met de vlucht! TIs nogal n eindje.

    Nou Doeiii xxx

  • 19 Juni 2006 - 15:49

    Willemijn:

    Hey Nadien!
    Wat een super onderneming! Wist niet dat je plannen had, maar ja niet zo gek ook als je elkaar maar eens per half jaar tegenkomt :) Wat houdt het project precies in (iets met kinderen en natuur...)?
    Leuk om op de hoogte te blijven via deze site. Houd hem zeker in de gaten! Veel plezier met de voorbereidingen, afscheidceremonies etc.
    Kijk uit naar je volgende berichtjes.
    X Wil

  • 22 Juni 2006 - 09:43

    Jptjuh:

    Nadine, Ik sta er "drie" keer op!!! jah nu vier keer...Dat was nou ook weer niet de bedoeling! :P Ik weet niet wat er mis was gegaan? :( Nou jah die van mij kan je nu in ieder geval niet meer over het hoofd zien :D

    GrX je zwager

    P.s. Een barbecue feestje??? -- een TIP! ;)

  • 26 Juni 2006 - 08:16

    Tante Alie:

    ik dacht eens even kijken op de site, en ja hoor, jouw bericht en allemaal leuke reacties! daar ga ik natuurlijk ook iets aan toevoegen. spannend allemaal hoor, we hopen dat het voor jou een onvergetelijke ervaring wordt. ben heel benieuwd naar de berichten, dus ik meld me snel aan. dag lieve nicht, succes met je afrikavontuur!!

  • 29 Juni 2006 - 07:52

    Sien:

    Nou Nadien, het gaat gebeuren! Stoere meid, ik wens je een geweldige tijd!
    en ik volg je natuurlijk via je site

  • 30 Juni 2006 - 20:38

    Michael:

    Hé lief nichtje,
    Stoer reisje hoor en
    mooi zo`n reisverslag, dan kunnen we je volgen. Maak je ook een btje foto`s?
    Have fun daar!! Dikke Xmij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Kort weg of lang, ik hou er toch wel van!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 4709
Totaal aantal bezoekers 37508

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Gorgious Ghana

13 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

Visiting Canadian Family

13 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Exploring eastern Europe!

08 December 2010 - 15 December 2010

Interviewen in Istanbul

02 Januari 2010 - 09 Januari 2010

ontmoeting met de sneeuw

05 Juli 2009 - 05 Augustus 2009

Ontmoeting met Azië

04 November 2008 - 08 November 2008

Met Pim naar Barcelona

28 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Een nieuwe trip naar Namibië en Zuid-Afrika

12 Juli 2006 - 25 Augustus 2006

Ontmoeting met Zuid-Afrika

Landen bezocht: