Tafelberg view - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu Tafelberg view - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu

Tafelberg view

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

13 Juli 2006 | Nederland, Bodegraven

hallo!

Nou ik ben er hoor! Best spannend allemaal. Gister met Ellen, JP, Eef en mijn lief naar schiphol gegaan. Nog even gezeten en rond een uur of vier richting de gate, door de douane. Ik was natuurlijk weer veel te vroeg, en ik had vertraging. Maar het was best goed te doen. Ik zat naast een meneer die me ging vertellen wat ik allemaal zag in London. Hij had zeker last van de airco want hij zat onwijs te druppelen en had bloed in zijn ogen. Beetje eng wel. Maargoed. In london voelde ik me echt een beetje heel erg alleen want er waren alleen maar Belgen. Ik ging in een rij staan waar ik niet in hoefde te staan (maar wel ruim een half uur stond) waar het bloedje heet was en minder tijd had om te eten.

Uiteindelijk in het vliegtuig naar Kaapstad. Ook best leuk en spannend. Ik kreeg na een tijdje een andere stoel aangewezen, maar ik vond het niet zo erg. Zo zat ik naast iemand die aan het raam zat en kon ik toch een beetje naar buiten kijken. David zat naast me, een 60 jarige Canadees die echt heel vriendelijk was en ik kon het netjes drooghouden. Op het vliegveld even omgekleed en gedag gezegd tegen David.

Nu ben ik in het AVIVA house waar ik deze week blijf en allemaal leuke dingen ga doen. Morgen naar Robbeneiland, waar Nelson Mandela heeft gezeten en daarna zie ik wel wat we nog meer gaan doen. Het huis ziet er echt heel gezellig uit! (El, je zou ervan kwijlen, beetje koloniaal) Ik heb ook al een paar meiden gezien en dat was allemaal prima.

Ik ga afsluiten.

Groetjes, Nadine

  • 14 Juli 2006 - 17:56

    El N Jp:

    he dien! Ik moet ff wat vertelle! heb vandaag op de racefiets naar pathe de kuip gefietst en terug! T weer was perfect, alleen veel wind. Hoorde ik van mam dat je nu al een feestje heb gehad? Je bent er lekker snel bij, niet je heimwee wegdrinken he is nergens voor nodig!;)
    kus jp en el

  • 13 Juli 2006 - 09:57

    Ellen En Jp:

    heey dien, klinkt leuk, is leuk dat we je zo bij kunnen houden. Fijn dat je n goede reis had. spreek je snel x

  • 13 Juli 2006 - 09:59

    Rick Heikoop (HRO):

    Hoi Nadine,

    Je bent goed aangekomen in het AVIVA huis, lees ik.

    Ik wens je veel plezier toe en veel succes met je werkzaamheden in Kaapstad.

    Tot na de zomer

    Met vriendelijke groet,
    Rick Heikoop

  • 13 Juli 2006 - 10:27

    Janneke:

    Zo, gelukkig, je bent er. Even bijkomen van zo'n lange vlucht en dan maar genieten. Wij zijn al druk aan het pakken. Dag lieve meid.

  • 13 Juli 2006 - 10:27

    Trudy En Lex:

    Hoi Nadien, fijn dat je reis goed is verlopen en een verkeerde rij, wat geeft dat gebeurt ons allemaal.
    Veel plezier deze week en tot snel.


    P.S. Het weer ziet er na vandaag goed uit voor je dus genieten maar.

    Groetjes

  • 13 Juli 2006 - 10:28

    Trudy:

    Janneke goed reis

    Groetjes Trudy

  • 13 Juli 2006 - 11:49

    Sien:

    Hoi Nadien, eerste stap volbracht! de rest gaat van een leien dakje...heel veel plezier, groetjes

  • 13 Juli 2006 - 15:45

    Niels:

    Have fun Nadien!!!

  • 13 Juli 2006 - 17:11

    Je Lover:

    Ola,

    Nou eerste stap is gezet en klinkt allenmaal goed. Lekker op stap tot na de vakantie waarschijnlijk. Ben benieuwd naar de eerste foto's! Veel plezier. Love you!

  • 13 Juli 2006 - 20:23

    Marian & Willem:

    Lieve Nadine,

    Leuk zo snel wat van je te kunnen lezen. Fijn dat je een goede reis heb gehad. By the way?? stond er nog iemand met een bordje op het vliegveld bij aankomst? Nogmaals, geniet van deze mooie ervaring die je straks rijker zal zijn! Hier mooi weer, hebben vanavond gezellig op een terras gegeten en wat gedronken. Tot snel en pas goed op je zelf. Liefs Marianne en Willem

  • 13 Juli 2006 - 21:04

    Linda:

    Hoi Nadien!
    Wou dat ik daar ook was, klinkt nu al super!!
    Geniet ervan, echt leuk om zo mee te lezen terwijl je zo ver weg zit!
    Dikke kus!!!!!!!!!!
    Mam (en Kees en Jeroen) Fijne Vakantie!!!!!!

  • 14 Juli 2006 - 14:16

    Sarah:

    Hey Nadine! Leuke reis gehad dus...Hi hi. Heel veel plezier daar en doe voorzichtig! Wij vertrekken dinsdag dus we mailen!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Kort weg of lang, ik hou er toch wel van!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 37529

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Gorgious Ghana

13 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

Visiting Canadian Family

13 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Exploring eastern Europe!

08 December 2010 - 15 December 2010

Interviewen in Istanbul

02 Januari 2010 - 09 Januari 2010

ontmoeting met de sneeuw

05 Juli 2009 - 05 Augustus 2009

Ontmoeting met Azië

04 November 2008 - 08 November 2008

Met Pim naar Barcelona

28 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Een nieuwe trip naar Namibië en Zuid-Afrika

12 Juli 2006 - 25 Augustus 2006

Ontmoeting met Zuid-Afrika

Landen bezocht: