Surprise! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu Surprise! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu

Surprise!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

12 Juli 2006 | Nederland, Bodegraven

Wat een ontzettende verrassing gisteren! Ik zou de hele dag met Hans naar het strand gaan om lekker uit te waaien en een beetje voor te bereiden op een zomer zonder elkaar. Hans had al een tipje van de sluier opgetilt door te vertellen dat we 's avonds heel bijzonder zouden gaan eten. Ik werd uiteindelijk geblindoekt achter op de fiets gezet en ik had een vermoeden dat we in de Euromast in Rotterdam gingen eten. Eenmaal daar werd mijn blinddoek afgedaan en wat zag ik daar!!!! Werkelijk alle lieve mensen om mij heen zaten op kleedjes in het Euromast park, de 'braai' stond aan en de rose werd in mijn handen gedrukt. Een klein beetje natte oogjes bleven natuurlijk niet uit. Het was een heerlijk avond en ik wil Eef, Es en mijn lieve Hansje heel erg bedanken voor dit geweldig gezellige afscheid! Ik hoop dat jullie ook allemaal een leuke zomer hebben.

En nu is het dan echt bijna zo ver. Ik ben maar gestopt met spullen in de koffer doen, want er komt steeds meer bij en hij zit al op de twintig kilo. Ik heb al gehoord van Karen aldaar dat we morgen naar het Robbeneiland gaan. Daar heeft Nelson Mandela gezeten. Lonely Planet in de aanslag! Op naar Kaapstad!

Liefs, Nadine

  • 12 Juli 2006 - 19:21

    Lex & Trudy:

    Ook wij hebben een bijzonder gezellige avond gehad, wij hadden dus geen BOB maar zijn wel weer veilig thuis. Nogmaals Nadien geniet ervan en maak vooral veel plezier.

    Kus Lex en Trudy

  • 12 Juli 2006 - 17:06

    Nelly:

    Hi Nadine,
    This is Nelly. I was checking your site, but I have no idea what you are saying! I hope you are doing well and are enjoying your time!

  • 12 Juli 2006 - 18:21

    Willem & Marianne:

    Nou wij vonden het ook beeeere gezellie in dat park met je vrienden en vriendinnen erbij ,en vooral de koks !!! heerlijk !!
    Niels was de BOB veilig thuis gekomen ,maar hij had aan de knop van de airco gezeten en dat is beter van niet want dan is de kans groot dat hij het de volgende keer niet aanslaat ,bingo dus vandaag 27 graad geen airco balen ,
    jij hebt dat niet nodig heb ik begrepen uit de weersverwachting daar ,nou ja kan het alleen maar beter worden

    kus

  • 12 Juli 2006 - 15:00

    Niels En Linda:

    Was supergezellig gister! Wel spierpijn van iets te enthousiast voetballen!
    Ik vond het best heftig bij het station, toen ik je uit ging zwaaien!! Nu zul je inmiddels wel in het vlieftuig zitten!
    Geniet er lekker van ik wacht op het volgende bericht!!
    xxx

  • 13 Juli 2006 - 08:52

    Jp En El:

    Dien wij vonden t ook heel leuk, hoop dat je ondertusse veilig bent geland, miss ya let us knowww!
    xxx

  • 13 Juli 2006 - 21:06

    Niels:

    Niet Niels maar Linda had de airco uitgezet hahahahahahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Kort weg of lang, ik hou er toch wel van!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 37607

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Gorgious Ghana

13 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

Visiting Canadian Family

13 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Exploring eastern Europe!

08 December 2010 - 15 December 2010

Interviewen in Istanbul

02 Januari 2010 - 09 Januari 2010

ontmoeting met de sneeuw

05 Juli 2009 - 05 Augustus 2009

Ontmoeting met Azië

04 November 2008 - 08 November 2008

Met Pim naar Barcelona

28 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Een nieuwe trip naar Namibië en Zuid-Afrika

12 Juli 2006 - 25 Augustus 2006

Ontmoeting met Zuid-Afrika

Landen bezocht: