Safari! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu Safari! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Nadine Plomp - WaarBenJij.nu

Safari!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

22 Juli 2006 | Nederland, Bodegraven

Hoi!

Even kort nog. Pim is gearriveerd en hij kan een auto huren!!! Dat betekend heel veel goeds want Pim is overal voor in! Komend weekend is er een kamp dus dan gaan zijn we in de Zeekoevlei. Daarom gaan we woensdag en donderdag vrij nemen. Dinsdagavond of woensdagochtend vertrekken we dan naar Hermanus, de walvissenplek in Zuid-Afrika en donderdag een dagje Safari! Het is niet zo ver van hier en je kunt er de Big Five bekijken. Dat zijn de olifant, leeuw, buffel, luipaard en neushoorn. Waarschijnlijk gaan we paardrijden! en op de terugweg langs de Great Karoo, dat is een soort woestijn achtig lion king idee... Lijkt me wel leuk!

Vandaag aardig weer dus we zijn van plan de table mountain te bewandelen. Vanavond gaan we naar the Green Elephant. Dat is een Backpackers hostel waar we gister avond al een uur naar op zoek waren daarna een half uur aan het leuren waren en uiteindelijk op de bank in het Aviva house in slaap vielen, maar vanavond wel naar binnen kunnen. Er slapen vier andere jongens... (het lijkt wel of ik in een mannenwereld beland ben) in een kamer. Er komt ook nog iemand van een andere vrijwilligersorganisatie die op de Zeekoevlei werkt dat is wel leuk!

Gister avond hebben we in Obs cafe gegeten, een van de dames had haar laatste avond. Daarna nog gepoold met een gozer die hier nu vijf maanden is en volgende week vertrekt. Hij komt uit maassluis en zit op Inholland in Rotterdam. Dus we hadden lekker een beetje de babbel. Maar ik was zo onwijs moe dat ik een beetje chagerijnig was. En vanmorgen heb ik lekker nog even met mn mannetje gebeld. Ik kon het nummer nergens meer vinden (telefoon ligt ergens in Silver Mine) maar ik had het zo uit mijn hoofd. Dus dat was leuk.

Nou de groeten!

xxx Nadine

ps. Tante Anke, het ligt aan de geplande kampen wanneer we werken. Kamp is echt werken maar leuk werk en schoonmaken. Tja, dat hoort erbij. In False Bay, daar doen we ook kampen, moet nog veel gebeuren. Zoals deurposten maken enz, schilderen enzo. Dus daar is het leuk om dingen te doen omdat je vooruitgang ziet!

• 22 Juli 2006 - 16:43

Ellen:

hee dien, dat zijn mooie plannen! Heel veel plezier volgende week en werkse! gaat helemaal goedkomen!
    veel liefs!!
    Ellen

• 22 Juli 2006 - 18:55

Sandra:

Ik zie dat je je niet verveeld. Leuk om alles zo te kunnen volgen. Veel plezier.
    Groetjes Sandra, Maurits en Bas

• 22 Juli 2006 - 21:51

Ellen:

DIEN! eindelijk foto's!
    Hartsikke leuk man. Alleen de kwali is ni optimaal. Kan je er nog meer opzetten? Echt leuk!
    doeggg

• 23 Juli 2006 - 09:58

Eef:

Hey kanjer!!!
    Het weer is hier beter dan bij jou;) haha!!! Ik zie en lees dat je het erg druk hebt met leuke dingen doen! Vertel eens iets over je werk? Of valt dat in het niet bij de andere dingen die je beleeft?
    dikke kus Eef

• 23 Juli 2006 - 20:13

Michael En Petra:

In een mannenwereld Nad!? hahaha Heb je het nog een beetje naar je zin?
    Grtjz uit een lekker warm nederland (hier is het nog steeds zomer)